Reklamace online formulář

Potřebujete zboží reklamovat?

Vážený zákazníku, žádosti o reklamaci výhradně online prostřednictvím tohoto formuláře.

Jak postupovat:

  1. Vyplňte číslo objednávky a faktury.
  2. Popište závadu a přiložte fotografie vady a fakturu
  3. Odesláním formuláře obdržíte automatické potvrzení.

Odeslání reklamovaného zboží

Reklamované zboží můžete zaslat prostřednictvím GLS přes tento odkaz: https://www.gls-returns.com/#/m/rokcorp.
Poplatek za službu je 129 Kč a v případě neuznané reklamace bude odečten z vrácené částky. Pokud je reklamace uznána, náklady na dopravu hradíme my; pokud reklamace nebude uznána, vyhrazujeme si právo účtovat vám plné náklady na dopravu.

Alternativní zaslání

Pokud chcete zboží zaslat jinou cestou, adresujte jej na:

ROK corp s.r.o.
Lipůvka 350
679 22 Lipůvka
Česká republika

Další kroky:

Do 3 pracovních dnů Vás e-mailem informujeme o dalším postupu.

V komplikovaných případech Vás požádáme o zaslání vadného zboží k posouzení. V potvrzovacím e-mailu najdete podrobné instrukce a adresu pro zaslání.

Záruční doba a vyloučení reklamace:

Záruka 24 měsíců od převzetí zboží.

Mechanické opotřebení a dárky nelze reklamovat.

Spotřebitelské reklamace vyřizujeme do 30 dnů dle zákona. Reklamace podnikatelů kryjí pouze vady existující při převzetí.

Pro podrobnosti navštivte prosím sekci Obchodní podmínky na našem webu.

E-mail: Info@senteso.cz

%s ...
%s
%image %title %code %s
%s