Často kladené otázky

1. VÝBĚR ZBOŽÍ

Nevím, jak si vybrat výrobek, můžete mi poradit?

Ano, samozřejmě. Kontaktujte nás telefonicky, prostřednictvím našeho chatu nebo e-mailem na Info@senteso.cz

2. NÁKUP

Jak si mohu objednat?

Nejjednodušší je objednat si zboží prostřednictvím našeho internetového obchodu senteso.cz. Můžeme také přijmout objednávku telefonicky. 

3. MUSÍM SE U VÁS PŘI PRVNÍM NÁKUPU ZAREGISTROVAT?

Ne. Nakupovat můžete i bez registrace.

4. PLATBA

Jak mohu za zboží v e-shopu zaplatit?

Můžete platit přímo kreditní kartou při objednávce online pomocí platební brány ComGate, Paypal, převodem nebo můžete využít dobírku.

Jak uplatnit slevový kód?

Pokud máte slevový kód, který chcete uplatnit, vepište ho do kolonky slevový kód. Sleva se okamžitě propíše do konečné ceny. Pokud máte problém s uplatněním slevového kódu, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

5. DOPRAVA ZBOŽÍ

Za jak dlouho po objednání mi produkt odešlete?

Pokud je objednané zboží skladem, odesíláme balíček nejčastěji následující pracovní den od vytvoření objednávky. 

Co když mě kurýr nezastihne doma?

PPL uloží zásilku na depu a vy obdržíte SMS se zprávou kdy bude balík opět doručován.  DPD zásilku bude doručovat další den znovu, o doručení vás bude informovat SMS nebo E-mailem. Česká pošta vám zanechá oznámení o neúspěšném doručení zásilky a balík uloží na poště.

Kolik stojí doprava?

Doprava je stanovena podle váhy a velikosti balíčku a liší podle vámi zvoleného dopravce a také způsobu platby.

Co když je zásilka poškozená?

Zboží nepřebírejte od přepravní služby! Pokud se tak stane, nevadí, ale neprodleně nás kontaktujte telefonicky nebo napište e-mail. Budeme od Vás potřebovat fotografie poškozené zásilky. 

 

6. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

Jak můžu vrátit zboží?

Zboží můžete vrátit dle zákona do 14 dnů od zakoupení. Upozorňujeme že, zboží nesmí být použité (pouze zkoušené doma bez jakéhokoli nošení na trénink apod.)  Musí být vráceno v původním obalu a s veškerým příslušenstvím. Nesmí být nijak poškozené a úhrada za dopravu je na vaše náklady. Zboží můžete vrátit dle zákona do 14 dnů od zakoupení. Formulář pro vrácení zboží je ke stažení ZDE.

Jak reklamovat zboží?

Zboží je možné reklamovat v záruční době zasláním na adresu e-shopu. Postup při reklamaci je uveden v obchodních podmínkách. Reklamace zboží se řídí platným občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele. Reklamační formulář je ke stažení ZDE.